Rovinje - Reisverslag uit Rovinj, Kroatië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu Rovinje - Reisverslag uit Rovinj, Kroatië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu

Rovinje

Blijf op de hoogte en volg Ivan en Jeannette

02 September 2016 | Kroatië, Rovinj

Op naar Rovinje
Maar eerst even een lekker broodje eten in het heerlijk zonnetje, die al heerlijk aanwezig is. Broodje is op en inpakken die handel. Gelukkig hebben we een heerlijk aanhangertje waar we alles in kunnen stouwen. Eenmaal ingepakt, op weg naar Rovinje lekker langs de kust wat een mooie uitzichten heb je hier zeg te gaaf. Opweg moesten we een dijk over met Links en rechts water hier moesten we natuurlijk even een filmpje van maken wat was dat weer een belevenis. Dan denk je een dijk maar toch is dit anders komt het dat we gewoon van de kleine dingen kunnen genieten zoals van een dijk

• 03 September 2016 - 20:33

Yvonne De Fouw:

Ziet er goed uit buufjes lekker genieten van jullie verdiende vakantie

• 05 September 2016 - 12:22

Jochem De Groot :

Ziet er goed uit daar. Hoe houd Filmore zich?

• 05 September 2016 - 15:39

Peter:

Hey wat leuk om jullie even te volgen. Maar "live" aanwezig zijn is nog veel leuker. Veel plezier nog (gaat lukken, want morgen scheiden onze wegen weer). Gr van Cups, De Croezzie en Kaal