Pula - Reisverslag uit Pula, Kroatië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu Pula - Reisverslag uit Pula, Kroatië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu

Pula

Blijf op de hoogte en volg Ivan en Jeannette

03 September 2016 | Kroatië, Pula

Pula

Gisteren zijn we lekker in het stadje Rovinje geweest heerlijk tussen de kleine straatjes gelopen en uiteraard wat gegeten heerlijk was dat. Onderweg naar Rovinje nog een mooie zonsondergang gekeken die was toch ook erg mooi dus toch maar even een kiekje gemaakt. Eenmaal terug op de camping dachten we laten we de boel alvast inpakken voor morgen ochtend nou dat was goed bevallen zeg. Toen we eenmaal klaar waren met de spulletjes gingen we nog even zitten om wat te drinken, terwijl voor ons in een tentje de boel los ging met kletsende en kreunende geluiden, we keken elkaar aan en begonnen heerlijk te lachen......ach ja het hoort er allemaal bij.

Volgende dag op weg naar Pula camping Stoja, daar gingen we naartoe.
Onderweg zijn we nog even gestopt bij een mooie baai waar het water ook weer zo helder was en mooi van kleur wauw!!! jammer dat we door moesten want we wilden bijtijds in Pula zijn waar Peter en Ursula met het zusje van Baco (Cruiser) op ons zaten te wachten. Eenmaal aangekomen zaten Peter en Urs te wachten voor de poort van de camping. Lekker op het strandje Wat een feest was dat weer met Baco zeg wat is die weer blij om bekende mensen te zien. Eenmaal ingecheckt te zijn op de camping en de spullen uitgestald te hebben gaan we eindelijk even naar het strand met de de hondjes. Wat was dat weer een feest Peet op het luchtbed met Cruiser d'r naast nou dat was wel een mooi plaatje, dat moesten we ook even proberen nou dat ging dus niet Baco.
Met z'n lompe gedrag op dat bed en natuurlijk meteen dat bed lek, nou hebben wij weer. De tijd vliegt voorbij, dus lekker de bbq aangedaan en hebben weer heerlijk gegeten en een drankje kon d'r ook wel bij.
Wat maak je toch een hoop dingen mee op een camping....Haha te leuk. Wat een figuren allemaal.
Naast ons stond een stel met een blauwe bus/camper en in dezelfde stijl een aanhanger. Daar stond echt van alles en nog wat in. Het leek wel een toverdoos.
Dan was er weer een kano, dan een fiets, dan een brommer, een scooter en ga zo maar door. Leuke speeltjes met een afwisseling van 10 minuten.....
Maar alleen voor de man z'n vrouw heeft haar stoel amper verlaten.
Het was weer een geslaagde dag!!!

• 08 September 2016 - 23:19

Ursula En Peter:

Maar het nieuwe luchtbed (had niet gehoeven) werkt ook uitstekend!