Overtocht, spanning en sensatie - Reisverslag uit Povile, Kroatië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu Overtocht, spanning en sensatie - Reisverslag uit Povile, Kroatië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu

Overtocht, spanning en sensatie

Blijf op de hoogte en volg Ivan en Jeannette

07 September 2016 | Kroatië, Povile

Het is woensdagochtend 7 sept. We hebben al vroeg de wekker gezet, want we willen de Ferry halen van 10.00uur van Merag naar KRK
We arriveren er rond 9.00 uur dus we zijn ruim op tijd.
Peter en Ursula rijden voor ons en rijden zo het loket van kaart verkoop voorbij hihihihi dus heb ook gelijk voor hun een kaartje gekocht anders moet je weer helemaal terug naar boven lopen.
We hebben nog even een boterham gegeten lekker makkelijk als je alles bij je hebt.
Elkaar nog even heerlijk geknuffeld want na de Ferry scheiden hier onze wegen.
Na aankomst op KRK gaan we toeristische Tour houden over het eiland. Wij hebben het er al snel gezien en besluiten om toch door te rijden naar het vaste land.
Er staat weer veel wind vandaag.
Eerst dachten we net na de brug een camping te zoeken maar het was nog maar 2 uurtjes rijden naar de Plitvice meren.
Dus we besluiten om verder te gaan.
Of dit nou verstandig was....eeeehhhhh nou nee.
We gaan de route volgen richting de Plitvice meren, Ivan zegt nog " pak de camera maar want dit zijn weer mooie kiekjes"
Het is idd prachtig maar voor ons rete spannend.....pffff wat een wind.
Het dak houdt het niet en maakt een klappertje, hup ik naar achteren ga aan het dak hangen.
Ivan probeert zo snel mogelijk een afslag te vinden om eraf te gaan.
Gelukkig kon dat vrij snel. Daar gestopt en gekeken naar de schade, het valt mee.
We besluiten om niet verder te gaan maar terug te rijden, alleen moesten we wel even keren.
Nou geloof me ik heb doodsangsten uitgestaan.......
Wat is Ivan een toppertje van een chauffeur, ik doe het hem niet na.
Beneden aan de weg zijn we naar de camping gereden.
Camp Punta Povile, het is een kleine camping ,maar met een fantastisch uitzicht over zee.
Nu moet alleen de wind nog gaan liggen.

• 08 September 2016 - 23:12

Ursula En Peter:

Wat een spanning en sensatie. Gelukkig heeft het dak het toch gehouden en kunnen jullie verder met de trip. Veel plezier nog (zonder ons).