Slovenië - Reisverslag uit Bohinjska Bistrica, Slovenië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu Slovenië - Reisverslag uit Bohinjska Bistrica, Slovenië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu

Slovenië

Blijf op de hoogte en volg Ivan en Jeannette

10 September 2016 | Slovenië, Bohinjska Bistrica

We zijn weer ingepakt en klaar voor vertrek naar Slovenië.
Onderweg gaan we via Zagreb, wow wat een mooie gebouwen staan daar.
De rit verloopt verders soepeltjes, alleen een beetje file bij de tol. Dus even de tijd opgevuld met wat foto's met behulp van de selfiestick hihihihi.
We naderen Slovenië, we kijken nu alweer onze ogen uit. We rijden door het plaatsje Bled, ziet er erg leuk uit.
We rijden door naar Bohinj en staan op camping Danica.
Daarvoor nog een paar kiekjes gemaakt, zijn zo leuk geworden. Maar staan nog op de camera.
Heerlijke camping lekker rustig, hier blijven we 4 nachten.
Even lekker relaxen en wasjes draaien........dat staat er voor morgen op de planning.
Er is hier genoeg te doen dus komt wel goed de rest van de week

• 12 September 2016 - 18:29

Rene, Carin En Kids:

Ha luitjes, goed te lezen dat het allemaal zo leuk, mooi en goed gaat zowel met jullie als het bussie. Genietse nog en zien alle foto's wel.

• 13 September 2016 - 18:12

Tamara:

Klinkt allemaal super! Erg leuk om 'mee' te lezen. Heel veel plezier nog!