Gondel + blauwe afdaling - Reisverslag uit Mauterndorf, Oostenrijk van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu Gondel + blauwe afdaling - Reisverslag uit Mauterndorf, Oostenrijk van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu

Gondel + blauwe afdaling

Blijf op de hoogte en volg Ivan en Jeannette

29 Augustus 2016 | Oostenrijk, Mauterndorf

Goedemorgen, na een heerlijke nacht met onweer, regen, en windstoten heerlijk opgestaan.
Heerlijke Oostenrijkse broodjes (kaiserbroodjes) gehaald.
Na het ontbijt zijn we met de gondel naar boven gegaan tot een hoogte van 2400 meter.
Voor Baco was dit ook een hele belevenis "wat een gekke beestjes zijn die rode dingen". De baasjes gaan er ook in dus het zal wel goed zijn.
Het is echt zo anders dan de wintersport, is ook wel eens leuk immer te maken.
Onderweg kwamen we weer die rode beestjes tegen.... Blijft raar hoor die dingen.....
Baco blijft ze erg intrigerend vinden.
We hebben een pittige blauwe afdaling gemaakt van ongeveer 3 uur helaas kon ik de snelheid niet meten

• 30 Augustus 2016 - 21:06

Kelly:

Leuk om zo te kunnen volgen!