rustig dagje op de camping - Reisverslag uit Lovrečica, Kroatië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu rustig dagje op de camping - Reisverslag uit Lovrečica, Kroatië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu

rustig dagje op de camping

Blijf op de hoogte en volg Ivan en Jeannette

31 Augustus 2016 | Kroatië, Lovrečica

Heerlijk geslapen maar wel vroeg wakker. Gisteren hadden we besloten om vandaag richting Rovinje te gaan. Het was zo lekker weer en we waren het rijden ook even zat dat we vandaag lekker hier blijven.
Vanochtend naar de receptie gelopen en een dagje bijgeboekt.
Je hebt dan wel al een lekkere wandeling gehad, het is niet dichtbij. We hebben de tijd.
Daarna naar de supermarkt gegaan even wat boodschapjes halen, ze hadden geen tomaten etc.
Ivan is met Baco weer terug gegaan naar de camper en ik ben even terug gelopen naar de groente kraam tomaten en komkommers gekocht en heb daarna nog even waterschoentjes gekocht bij een andere kraam. Die heb je hier wel nodig in de zee.
Vanmiddag met z'n allen naar het hondenstrand met Baco gezwommen alleen dit is niet echt een heel succes, aangezien het allemaal stenen zijn en niet van die kleintjes nee....van die hele grote waar je je lekker in kan verstappen en uitglijden.
Nog een kiter gezien en dat is voor mij (Ivan) natuurlijk balen wil natuurlijk ook meteen alleen heb m'n spullen niet bij me.
Baco is echt helemaal gesloopt die ligt nu echt voor pampers.
Ivan heeft weer lekker eten gemaakt... Black angus steak doet het altijd goed op de bbq jammie.
We gaan nu even naar een voorstelling mama mia kijken.
Morgen gaan we naar Rovinje!