Toerist uitgehangen @ Plitvice meren - Reisverslag uit Plitvica, Kroatië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu Toerist uitgehangen @ Plitvice meren - Reisverslag uit Plitvica, Kroatië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu

Toerist uitgehangen @ Plitvice meren

Blijf op de hoogte en volg Ivan en Jeannette

09 September 2016 | Kroatië, Plitvica

Vandaag de dag om eens de toerist uit te hangen. Het is mooie dag om naar de Plitvice meren te gaan. Ik moet zeggen erg mooi, het was een flinke wandeling maar was zeker de moeite waard. Het enige was wel dat het onwijs druk is en daar houden wij niet zo van. Er was alleen maar een pad van 1,5 meter breed en dan honderden mensen, nou dat is niet zo ons ding. Ze stoppen te pas en te onpas, inhalen en net doen of je neus bloed. De nacht was heerlijk stonden heerlijk onder de bomen en temperatuur in de avond top om heerlijk te kunnen slapen. In de avond zijn we heerlijk uit eten geweest bij een restaurant langs de weg de bus was nog helemaal in tact om te gaan rijden dus hebben we d'r maar gebruik van gemaakt beviel goed.
Eenmaal terug op de camping hadden we nieuwe buren gekregen en was wel leuk hun sliepen gewoon buiten in een klamboe, zeiltje d'r over met een klamboe erover en klaar. Nou mij te koud, denk dat ze geen oog dicht gedaan hebben. Wel leuk al die creaties van campers en zelfbouw wagens de ene is nog groter dan de andere geweldig.