V&À Waterfront - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu V&À Waterfront - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu

V&À Waterfront

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ivan en Jeannette

20 Oktober 2011 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Donderdag 20 oktober, auto regelen en V&A Waterfront.
Vandaag niet zo heel veel bijzonders gedaan.
We hebben lekker uitgeslapen en zijn  heerlijk wakker geworden met een zonnetje over het water, wat een mooi gezicht!
Tjonge als je hier woont dan heb je toch elke dag vakantie, elke dag weer een ander uitzicht.
Na een lekker ontbijtje zijn we een auto gaan regelen.
Rond een uurtje of drie zou de auto gebracht worden. Dat is best wel jammer want nu moeten we een tijdje wachten. Echt iets gaan doen kan niet want je zit best wel afgelegen en je weet niet of je dan op tijd terug bent.
We dachten weet je wat; we gaan even lekker van het zonnetje genieten.....nou het zonnetje dacht er anders over hihihihihi
Na ontvangst van de auto zijn we naar Kaapstad "Victor en Alfred Waterfront" gegaan.
Dit is de oude haven van Kaapstad met diverse winkels, eetgelegenheden, musea, een groot aquarium, amfibietheather, een oude loods etc.... Kortom genoeg te beleven.
We hebben hier lekker een paar uur rondgestruind en als afsluiting heerlijk gegeten bij een Italiaans restaurant.
De eigenaar kwam ons een aantal tips geven hoe wij ons voorgerecht moesten eten.
Het was eigenlijk Ivan zijn voorgerecht, nou ja voorgerecht meer een borrelhap.
Een bord vol met carpaccio, mozzarella, Parma ham, salami, proshuto, copa, div. soorten kaas, meloen, tomaatjes, olijven en sla met brood.
We moesten dus olijfolie en balsamicostroop op een bordje doen en daarin ons brood drenken en dan je broodje opmaken met bijv. ham,kaas etc........LEKKER!!!!!!!!

Uiteraard een heerlijk toetje gegeten, tiramisu mjammie, mjammie

• 23 Oktober 2011 - 00:43

Tamara:

Klinkt goed!!! Zeker die tiramisu ;)

Veel plezier nog!!!

Xxx van ons

• 23 Oktober 2011 - 07:55

Pedro:

O o wat lekker
    dadelijk alles er weer af trainen ?