2e dag St Lucia - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu 2e dag St Lucia - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu

2e dag St Lucia

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ivan en Jeannette

15 Oktober 2011 | Zuid-Afrika, Pretoria

Zaterdag 15 oktober, vanochtend zijn we door een natuurpark gereden.
Vrij in het begin kwamen we een aantal nijlpaarden met jongen tegen.
De jongen waren heerlijk met elkaar aan het spelen, zo'n leuk gezicht.
Vervolgens kwamen vader, moeder en kind uit het water om te eten.
Je begrijpt dat wij hier wel eventjes hebben staan kijken.
Onderweg nog een paar neushoorns, buffels, zebra's, mooie grote vogels, waterbokken en steenbokken tegengekomen.
Aan het einde van de weg, kwamen we bij de kust...
Wow wat een mooi strand en een wilde zee.
Hier waren wel veel aapjes te vinden.
En we kwamen weer 3 neushoorns tegen. Vader. Moeder en kind en die wilden oversteken.
Ze waren erg op hun hoede, dus we hielden maar een beetje meer afstand.
Toen hup snel weer terugrijden want we moesten om 16.00 u weer aan boord zijn voor de riviersafari.
Jammer genoeg begon het weer een beetje te betrekken, het was erg fris aan boord en er stond heel veel wind.
We hebben enorm veel nijlpaarden gezien en een aantal vogels en meer niet. De krokodillen hielden het ook voor gezien vandaag.
Misschien kwam het door het weer.
We hebben weer een leuke dag gehad, maar nog steeds geen cheetah gezien.....
Morgen vertrekken we naar Umhlanga Rocks.