Cameron Highlands - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu Cameron Highlands - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu

Cameron Highlands

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ivan en Jeannette

26 September 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Inmiddels aangekomen op Cameron Higlands.
Dit is echt een ontzettend leuk plaatsje, het heeft een beetje weg van Engeland en Zwitserland.
Het klimaat is hier ook iets koeler en vooral s'avonds moet je echt een lange broek aan en een vestje.
Dat is wel een groot verschil met Tamman Negara.
We verblijven nu in een heel gezellig guesthouse waar we maar voor € 15,00 per nacht zitten voor 2 personen.
Het is een beetje primitief maar echt heel gezellig.
Voor het eten betaal je hier maar €2,00 p.p.
En echt lekker eten mjammie!!!!
Gisteren hebben we een toeristische toer gedaan.
Rozenkwekerij, aardbeienkwekerij, thee plantage en dat soort dingen bezocht.
Wat een ontzettend lekkere aardbeien en shakes waren dat.
We hebben ook een bezoekje aan de wasserette gebracht en dat kunnen we vandaag weer ophalen, ben benieuwd.

Gisterenmiddag zijn inmiddels ook de ander Nederlander en de Zweedse die we ontmoet hebben in Tamman Negara hier aangekomen.
Je moet zoveel mensen met ieder zijn eigen verhaal.
Wat zijn er toch veel mensen die heerlijk over de wereld reizen.
Het heeft ons weer aan het denken gezet.
Gisteren een braziliaan gesproken en die is al 2 jaar aan het flierefluiten.
Uiteindelijk zijn we gisteren met een mannetje of 8 indisch gaan eten.
Het tentje zag er niet uit maar lekker!!!!!!!!!!!!!!!
Daarna zijn we met de eigenaar en het personeel hier in een soort barretje beland.
Wat een gezellige mensen.

Morgen vertrekken we naar Penang.
De weersverwachtingen zijn voor Penang niet heel gunstig maar we zien het wel.
Tot nog toe hebben we het nog steeds getroffen qua weer eigenlijk wel met alles.

Hoe gaat het met jullie allemaal???

Doei,doei dikke kus van ons!!!!

• 26 September 2008 - 06:12

Sonja:

Hoi, leuk om jullie verhalen te lezen.
    Zelf ben ik weer vijf dagen in het ziekenhuis opgenomen, gisteren thuis gekomen. Later hoor je wel het verhaal, alles is nu onder controle, het kindje moet wel in week 36 of 37 gehaald worden via keizersnede. Heel veel plezier jullie wij gaan nu ook een weekje weg, even er tussen uit.
    Dikke kus Sonja

• 27 September 2008 - 22:26

Tamara:

Ola,

Zo te lezen vermaken jullie je prima :)
    Ben benieuwd naar jullie (live) verhalen over de cameron highlands, daar hadden wij geen tijd meer voor, maar zo te lezen zeker de moeite waard om nog een keer naar terug te gaan ;-).

Geniet er lekker van, veel plezier op Penang en ik hoop voor jullie dat het weer weer lekker wordt!!

gr, Tamara

• 28 September 2008 - 13:22

Yvon:

heerlijk dat even niets aan je hoofd gevoel!!!!
    alleen maar bedenken waar je vanavond eet en slaapt. Geniet er nog even van de plicht roept weer vlug genoeg. ben heel benieuwd naar je verhalen en foto's. groetjes yvon en flif flaffers zijn hier ook bekend hahahaha

• 29 September 2008 - 10:33

Linsy:

Ja ik herinner mij nog goed die lekkere aardbeienshake en het ijs in de Cameron Highlands. Die was echt lekker daar!!

• 01 Oktober 2008 - 17:53

Erwin En Eva:

Leuk dat jullie het zo naar he zin hebben daar, veel plezier nog toegewenst en zien jullie snel gr eva,shirley,jeanetta,aart,pascal en erwin doei doei