Laatste dagje..... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu Laatste dagje..... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu

Laatste dagje.....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ivan en Jeannette

05 Oktober 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal,

Ja,ja het is bijna zover, we komen weer naar Nederland.
Daar hebben we natuurlijk helemaal geen zin...........balen,balen.
De laatste daagjes brengen we nu door in Kuala Lumpur.
Het is een leuke stad en we zitten middenin China town, dat is wel erg leuk.
We zitten lekker tussen de kraampjes en winkeltjes, wel gezellig.
Vandaag gaan we de Batu Caves bezoeken, dat is een soort grot met 275 treden. (goed voor de beenspiertjes) Schijnt erg mooi te zijn.
Gisteren hebben we een dagje door Kuala Lumpur geslentert en de twee grootste torens bezocht de Petronas, was erg mooi en hoog.

Johan heb je een leuke verjaardag gehad???

We gaan nog lekker van ons laatste dagje genieten en gaan vanavond om 23.10u de lucht in....................
Ik hoop dat we een beetje zullen slapen in het vliegtuig.

Eef en Dries hebben jullie een fijne vakantie gehad???
We komen maandag rond 5.35u aan op Schiphol, we bellen wel als we geland zijn. (wel de wekker zetten he en een senseootje voor Ivan hihihihihih ze hebben hier nergens lekkere koffie)

Tot maandag!!!!

Dikke kus,

Ivan en Jeannette

• 05 Oktober 2008 - 13:13

Sonja:

Fijn dat jullie zo'n mooie en avontuurlijke vakantie hebben gehad. Het is leuk om af en toe zo wat te lezen. Hier regent eht vandaag pijpenstelen. het zziet er nu nar uit dat dit van de week neit meer zo is, maar met een gradje of 16 zal het toch wel even wennen zijn.
    Goede vlucht!!!
    Kus Sonja