Umlanga Rocks (Beverly Hills) - Reisverslag uit Umhlanga, Zuid-Afrika van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu Umlanga Rocks (Beverly Hills) - Reisverslag uit Umhlanga, Zuid-Afrika van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu

Umlanga Rocks (Beverly Hills)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ivan en Jeannette

17 Oktober 2011 | Zuid-Afrika, Umhlanga

Zuid Afrika  Umhlanga Rocks,
Zondag 18 oktober aangekomen in Umhlanga Rocks.
Wat een verschil met waar we vandaan komen, het lijkt wel Beverly Hills.
Van grote armoede zitten we het nu in het rijke Umhlanga Rocks, er staan hier kasten van huizen niet normaal.
Wel allemaal met flinke hekken eromheen en waakhonden.
Je kijkt je ogen uit.
We zitten in een gezellig guesthouse  " Zeranka lodge"
Het zit lekker dicht bij het strand.....dat zou normaal gesproken erg lekker geweest zijn.
Maar we hebben gewoon regen hihihihi dat is wel een beetje balen.
We hadden het plan om hier even 2 dagen lekker te relaxen aan het strand, nou dat gaat niet door.
Zo zie je maar weer, als wij iets plannen loopt het altijd anders hihihi
Maar we vermaken ons nog prima.
We hebben vandaag de auto laten wassen, die zag er echt niet meer uit na al die stoffige wegen.
Voor nog geen € 3,00 is je wagen weer blinkend gepoetst.
Morgen moeten we de auto inleveren en vliegen we naar Kaapstad.
We hebben in een groot winkelcentrum gelopen, daar hadden ze diverse activeiten. (o.a. surfbaan, klimmuur, div. kraampjes....)
En daar hebben we lekker een bakkie gedaan met een overheerlijke brownie met chocoladesaus en een muffin mmmmmmmmmmm
Vanavond weer lekker gegeten bij Oil en Olive, die hadden we gisteren ontdekt, echt een aanrader.
Daarna nog even over de boulevard gewandeld en verregend.
Nu maar hopen dat het weer in Kaapstad aangenamer is.

• 17 Oktober 2011 - 18:47

Wollie:

Nou dat hoop ik ook voor jullie. Goeie vlucht! :-)

• 18 Oktober 2011 - 21:05

Agnes:

Wat leuk om te lezen en wat een geweldige vakantie maken jullie mee zeg, dit zul je niet snel vergeten ! Geniet er nog van !!