Op weg naar Seminyak. - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu Op weg naar Seminyak. - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu

Op weg naar Seminyak.

Blijf op de hoogte en volg Ivan en Jeannette

26 Oktober 2012 | Indonesië, Seminyak

we vertrekken vandaag vanui Ubud naar Seminyak.
Eerst nog even ontbijten, pinnen taxi uitzoeken qua prijzen.
Zitten we in de taxi, vraagt de chauffeur waar we precies heen moeten. We gisteravond een top 5 samengesteld van optionele hotels.
Namen van de hotels opgeschreven maar geen adressen.
Ja zegt de beste man, waar moet ik dan heen.  Eeeehhhh zeg jij bent de taxichauffeur hoor hihihihi dachten wij.
Eenmaal aangekomen in Seminyak hebben we het zelf maar op straat gevraagd waar hotel 1 was.
Nou nee The blue karma hadden ze nog nooit van gehoord, het bleek 1 straat verder te zijn hahahah.
Eenmaal aangekomen bleek het hotel vol te zitten. We hebben daar door de receptie hotel 2 laten bellen of er plek was.
Ja hoor maar tot de 29e, ok is goed komen we er zo aan. Onze chauffeur kreeg gelijk weer een routebeschrijving.
We konden bij the Blue karma wel nog van 29 t/m de 31 boeken, dus maar gedaan.
We komen aan bij ons 2e hotel Bonsai Villa's, bleek er een misverstand te zijn.
Nee niet vanavond maar morgen is er pas een kamer vrij......pfffff.
O en nu dan......o loop maar even naar de buren misschien is daar plek.
Die hadden nog 1 vierpersoonskamer vrij die wilde hij wel splitsen, maar alleen beschikbaar voor 1 nacht.
Nou een prima verblijf, wat een luxe en rust echt fantastisch.
Morgen verhuizen we weer terug naar de buren voor 2 nachten, we kunnen er wel pas heel laat in. Morgen overdag zijn we even dakloos hihihi
We kunnen wel onze spullen daar stallen en gaan dan maar lekker naar het strand morgen, is ook geen straf.
Op aanraden van de buurman zijn we bij een Italiaans restaurant genaamd Ultimo gaan .
eten.
Het is echt ongelooflijk wat een drukte maar allemaal zo goed geregeld en heerlijk eten.
De buurman heeft niets teveel gezegd.

• 30 Oktober 2012 - 09:11

Syllie:

hahahahaha.....nog luxer als thuis!!!!!