Op weg naar Lombok - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu Op weg naar Lombok - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu

Op weg naar Lombok

Blijf op de hoogte en volg Ivan en Jeannette

22 Oktober 2012 | Indonesië, Senggigi

Vandaag om 8.00u verzamelen bij de haven.
We vertrekken met de public boat naar Lombok.
We zitten tussen de gasflessen, lege waterflessen en overige passagiers.
Het was weer lekker schommelen op het water.
Eenmaal aangekomen bij de haven Bangsal van Lombok, stond er een busje klaar voor ons.
Op zoek naar een hotel, de chauffeur wist wel een leuk en goed hotel voor weinig geld.
Ok we gaan wel even kijken.
Voor 1 nacht was er nog plek en de volgende dag kon ze nog niets over zeggen, want de overheid komt morgen maar er is nog niet bekend hoeveel kamers ze moeten hebben.
Hup in de wagen en naar het volgende hotel, was ook prima leek op het eerste gezicht.
Lekker een stukje gelopen  en gezwommen allemaal prima.
Op de boulevard tegen een hek aan gezeten om van de zonsondergang te genieten. Maar je knippert met je ogen en je hebt meteen een hoop mensen om je heen. Allemaal verkooplui die in eerste instantie iets aan je wil verkopen en daarna gezellig met je wil kletsen.
Eenmaal weer terug in onze kamer lag er iets heel raars op ons bed hmmmm wat is dat voor iets donkers en slijmerig.....
Ik, Jeannette naar de receptie. O zegt de beste man i think it's gekko phup
Alsof het dagelijks voor komt hahahahaha
Nou je begrijpt het dan heeft Ivan al gegeten en gedronken hahahah
Op aanraden van een Nederlands stel ergens verderop gegeten, zo goed zo lekker.
We waren smiddags ook al daar geweest echt geweldig.
's avonds daar ook weer gegeten, echt super.
Toen gingen we ipv de achterkant via de voorkant naar buiten. Nou geloof me als je dit als eerste had gezien hadden we daar nooit gegeten.
De buitenkant zegt echt helemaal niets.
Nog even naar de supermarkt drinken halen, tijdens deze wandeling vloog er een raar beest op mijn hoofd.
Ik dacht een soort kakkerlak of iets, ik schrok en stond een beetje spastisch te springen en met m'n hoofd te schudden.
Ivan schrok nog meer van mijn reactie die dacht dat er minstens heel wat ergs aan de hand was. We hebben wel enorm staan lachen daarna op straat. We zijn ook niks gewend hihihihi

• 24 Oktober 2012 - 10:45

Syllie:

hahahaha.....had graag met een verborgen camera willen kijken!!!