Toch maar naar Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu Toch maar naar Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu

Toch maar naar Ubud

Blijf op de hoogte en volg Ivan en Jeannette

23 Oktober 2012 | Indonesië, Ubud

Na een hele onrustige nacht van weinig slaap i.v.m. een hoop herrie hebben we besloten om vandaag te vertrekken uit Lombok en weer terug te gaan naar Bali.
Ik ( Jeannette) is naar de receptie gelopen en ben ons transport gaan regelen.
Om 10.30u worden we opgehaald voor de Ferry naar Bali en transfer naar Ubud.
Ongeveer om 18.30u ben je dan in Ubud.
Lekker een dagje varen.
Het is heerlijk weer op de boot, de boottocht duurde iets langer dan gepland.
We waren op zich op tijd in de haven van Bali, maar we mochten nog niet aanmeren.
Op een gegeven moment ging er een gebedsgejengel en een aantal mensen vlogen naar beneden naar het autodek, en wij een beetje raar kijken.
Nee je zult het niet geloven na dit gebedsgejengel mochten we de haven binnen hahaha tja het is een Moslim boot hahaha.
Daarna werden we in groepen verdeeld voor transfer wat een chaos maar wel leuk
Kuta, Kuta, Kuta, Ubud,Ubud,Ubud, Sanur, Sanur, Sanur en dan tig x zo snel hihihihi echt lachen.
Wij zijn met Ubud meegegaan omdat dat onze bestemming is. Eenmaal daar aangekomen moesten we nog op zoek naar het hotel. (het was inmiddels 20.30u)
Er kwam meteen iemand op ons af bij de dropzone van de transfer, maar dat hotel vonden we niks.
Taxi geregeld en we zijn verschillende hotels afgegaan, er zitten er genoeg in alle prijsklassen.
We zitten nu in een leuk hotel in het midden van de rijstvelden en vlakbij het centrum van Ubud.

• 24 Oktober 2012 - 10:50

Syllie:

Zoooooo......zou gek worden!! Knap dat jullie dit zo kunnen.1 ding is zeker, je maakt van alles mee!! hahahah.....Enne....die rijstevelden..pufff GAAF!!

XX