Gili's snorkeltochtje - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu Gili's snorkeltochtje - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu

Gili's snorkeltochtje

Blijf op de hoogte en volg Ivan en Jeannette

21 Oktober 2012 | Indonesië, Gili Trawangan

Vanochtend om 10.20u verzamelen, zodat we om 10.30 aan boord konden voor een snorkeltochtje.
Varen naar de overige Gili eilandjes om daar te kunnen snorkelen.
Ivan heeft heel wat moois onder water gezien. Heel veel vissen met mooie knalkleuren en uiteraard de schildpad!!
Tijdens deze trip hebben we ook weer leuke mensen ontmoet met leuke verhalen.
En toevallig kwamen ze uit Nederland.
Volgens de bemanning was het vandaag slecht weer, ja, ja dat geloven wij meteen.
Strak blauwe lucht, mooi weer ja echt slecht weer hihihi
Nee, waarom was het nou slecht weer....de zee was erg wild.
De bodem van de boot was van glas en met veel golfen dan kan de bodem stuk gaan.
We hadden twee opties; lunchen op het eiland Gili air of teruggaan en dan daar lunchen.
De Noorse dames wilden heel graag terug den Nederlanders en Australiërs natuurlijk niet.
Op naar Gili air, dat is een leuk klein rustig eilandje.
We moesten snel lunchen en hup weer terug naar de boot, niet het eiland over a.u.b. Hihi
De terugreis was erg schommelig op het water. Het kan voor Jeannette niet wild genoeg gaan die was zo aan het genieten.
We zijn weer veilig aangekomen op het eiland Gili Trawangan.

• 24 Oktober 2012 - 16:19

Marijke:

Snorkel jij niet Jeannette????