Op weg naar Kroatië - Reisverslag uit Lovrečica, Kroatië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu Op weg naar Kroatië - Reisverslag uit Lovrečica, Kroatië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu

Op weg naar Kroatië

Blijf op de hoogte en volg Ivan en Jeannette

30 Augustus 2016 | Kroatië, Lovrečica

Vanochtend weer heerlijke kaiserbroodjes gehaald al ging dit niet makkelijk na een behoorlijke spierpijn te hebben van de wandeling van gisteren en het was nog wel een blauwe piste!!!! na het ontbijt zijn we begonnen met de boel inpakken.
Al vrij snel benaderen we Slovenië, onderweg een vignet gekocht en weer door.
We komen bij een knus grensovergangetje aan dit blijkt de grens van Kroatië.
Weer een leuke route gereden richting Umag.
Eenmaal in Umag aangekomen gingen we op zoek naar de camping. Dit hadden we thuis natuurlijk lekker voorbereid....not☺️☺️
Wij op zoek naar camping Umag in Umag dachten wij.
Een paar keer heen en weer gereden zaten we weer als stelletje kakelijke kippen in de bus.
Ik zeg laten we nog een stukje doorrijden... misschien zit het verder.... Nou nee hoor dit is toch Umag.
Uiteindelijk na weer een keer teruggereden te zijn toch maar verder gereden.... Tadaaa camping club Umag!
Wat een mega grote camping is dit zeg, mooi maar wel groot.
We boeken 1 nacht en kijken het wel even aan.
Er is ontzettend veel te doen, maar je kunt ook niks doen.
Er is een apart hondenstrand (grasveld met kiezels en de zee) Echt fantastisch.
Ivan heeft lekker gekookt, totaal de tijd vergeten... Het wordt wel snel donker hè, ja idd. Het was al 20.30uur.
Met kaarslicht het eten klaargemaakt hihihihi.
Morgen maar eerder gaan eten.
Ook hier hebben we weer een hoop bekijks met het busje.

• 31 Augustus 2016 - 19:02

Bennie:

Bedankt, leuk om te lezen!

Geniet ervan!