doorreis - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu doorreis - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu

doorreis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ivan en Jeannette

18 September 2008 | Singapore, Singapore

Hallo allemaal alles goed met jullie?

Bedankt voor jullie felicitaties

Nou ik kan jullie vertellen hier gaat het ook lekker hoor! Na een lange reis van 11 uur naar Singapore en geen transfer vanaf het vliegveld naar het hotel geregeld. We hebben besloten om eens een keer met het openbaar vervoer te reizen.
Dat is prima te doen beter dan in NL.
Kosten voor een enkeltje is 2 Singapore dollar en dat is Eur 1

We staan nu op het vleigveld gratis te internetten, prima geregeld toch hihihhi.

Vandaag vertrekken we naar Kuala Lumpur om daar weer verder te reizen naar Perhentian Islands.
Vanuit daar is de bedoeling om naar Tamman Negara te reizen en daar een autootje te huren en dan naar Cameron Islands (thee plantage te bezoeken, hoe kan het ook anders) en Penang te rijden.
Dan pakken we weer een vlieptuigje om naar Langkawi te trekken en daar verblijven we 5dagen om van het zonnetje te genieten.
Vanuit Langkawi vertrekken we weer naar Kuala Lumpur en daar verblijven we de laatste 2 dagen. (om te shoppen!!!!)

We vermaken ons weer prima!!!
Het weer is echt zalig..........30graden gemiddeld.

Doei,doei

PS. Johan en Joyce hoe gaat het met de poesjes?????
(Willen jullie dit aan Erik en Dominique doormailen, heb geen emailadres van hun)

• 18 September 2008 - 08:53

Sonja:

Goed om te lezen, allemaal... Veel plezier!!!!

• 18 September 2008 - 18:04

Kees Hersbach:

heel leuk dat jullie het naar jullie zin hebben,maar ik had ook niet anders verwacht.
    nog heel veel plezier en geniet ervan.
    groetjes kees.

• 19 September 2008 - 08:22

Yvon Marks:

maak er wat moois van he!
    En dat openbaar vervoer moet je hier ook eens aankaarten hahaha
    Ben benieuwd naar de rest van jullie verhalen.
    Groetjes aan jeanet en geniet ze!!! groetjes yvon

• 20 September 2008 - 10:43

Linsy Havermans:

HEY vakantiegangers,

Jullie zijn Lekker aan het genieten daar zo te zien. Als ik zo de foto's zie wordt ik een beetje jaloers op jullie. Komen mijn reis kriebels ook weer na boven.

Have fun en probeer ook eens de nasi lemak als ontbijt.

Liefs linsy

• 22 September 2008 - 11:32

Johan En Joyce:

He vakantie gangers,

Zo te lezen hebben jullie het weer heerlijk naar jullie zin en loopt het ook allemaal weer op jullie manier. Hier gaat alles lekker hoor de katten gaan elkaar steeds meer accepteren maar geven nog niet helemaal toe dus af en toe wat blazen over en weer om vervolgens bij elkaar op bed te gaan slapen.

Genieten jullie er maar lekker van en wachten met spanning de volgende berichten af.

Dikke kus

• 23 September 2008 - 13:50

Syllie:

He!!! Hoe ist nou??? Lekker zeker!!! Geniet er maar van.Ben benieuwd naar nog wat foto's!!!
    Hier saai weer! De herfst komt er nu echt aan. Dikke kus van ons allemaal hier!!xxxx

• 08 Oktober 2008 - 20:24

Bas Lagendijk:

Eindelijk gevonden zonder seks pagina's.
    Ziet er ook wel goed uit!

gr Bas.