Kuala Lumpur & Perhentian Islands - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur & Perhentian Islands - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur & Perhentian Islands

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ivan en Jeannette

19 September 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal,

Weer even een berichtje van ons.

We zijn inmiddels beland waar we ook naar toe wilden.
Het heeft wat moeite gekost maar uiteindelijk toch gelukt. (ik dacht dat we met vakantie waren hihihihahahha)
Om vanuit Singapore iets te regelen naar Maleisie is net als praten over een enge ziekte. Daar is niet veel mogelijk alleen als je naar Kuala Lumpur wil en verder niets.
Dan maar een ticket regelen naar Kuala lumpur en we zien dan wel verder dachten we.
Eenmaal op Kuals Lumpur aangekomen een verkopers geen gebrek, je moet ze daar echt van af slaan in vergelijking met Singapore.
Daar hebben we uiteindelijk een overnachting KL geregeld en de overtocht + verblijf naar Perhentian Islands.

De overnachting in KL was weer belevenis op zich.
We zaten echt in de middle of nowhere alhoewel......aan moslims geen gebrek.
Het is hier ramadhan dus we konden nergens terecht om te eten wat een drukte.........
Maar uiteindelijk een klein en gezellig tentje gevonden.
Het was wel een beetje een getto wijkje of wij zijn niets gewend hihihihi.
Het was de moeite waard vanochtend vroeg vertrokken om weer een vliegtuigje te pakken naar Kota Bahru. daar hebben we een taxi gedeeld met een andere backpacker, leuk om mee gesproken te hebben en ideeen te wisslen. Vervolgens in een erg afgelegen dorpje de laatste speedboot genomen om te komen waar we nu zitten.
Het is wel een schitterend eiland!!!!!
Hier gaan we maar eens lekker van de het mooie weer/water en natuur genieten.
We zitten met ons huisje aan de zee, beter kun je het niet hebben toch.

Erik van harte gefelciteerd met je verjaardag, een fijne dag!!!

Groetjes,

Ivan en Jeannette