leuke trip naar de river kwai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu leuke trip naar de river kwai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu

leuke trip naar de river kwai

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ivan en Jeannette

01 September 2007 | Thailand, Bangkok

Sa waa Kah, Sa waa Kap allemaal,

Vandaag een tripje naar de River Kwai gedaan.
Dit was ook weer een indrukwekkende dag heel veel gezien en gedaan.
Een reisje met een oude trein met de lokale bevolking, waaronder heel veel schoolgaande kinderen. De kinderen vonden de Europeanen erg indrukwekkend en vooral lachwekkend. We zijn zo groot in hun ogen.
Daarna hebben we heerlijk geluncht in een lokaal tentje. We hebben met een bamboevlot gevaren (raften).
Het weer is wel wat minder maar uitstekend voor dit soort dagen.

Het was een ontzettend lange dag we waren om 6.00u al op pad en waren zo rond 19.00u weer terug.
We hebben net weer lekker gegeten noodles en rijst mmmmmmmmmmmmm
Het kost echt bijna niks hier we hebben nu voor 180 baht (4eur) gegeten en gedronken en nog goed ook allemaal. Dit was echt het goedkoopste van van de week hihihi.
En..............we hebben vandag weer een souvenir gekocht...ja,ja we zijn hier nog maar 4 dagen en Jeannette is nu al uit haar broek gescheurd dus bij de River Kwai een nieuwe heren broek gekocht want daar vind je geen broeken voor dames hahahahhahahha
Maar ik heb nu wel een echte River Kwai broek hahahaha
(er zat gewoon een scheur in hoor............ergens achter blijven hangen)

(zegt jeannette hihih)

Morgen vertrekken we naar Phuket en daar schijnt het beter weer te zijn.
We vligen morgen om 10.40 vanuit Bangkok naar Phuket mocht er wat gebeuren dan weet je ongeveer of wij er wel/niet inzitten.

Mam, een fijne vakantie en een goede reis morgen!!!
(Mam, wil je niet meer smsen want dat loopt aardig op zo) we hadden al 2 mails gestuurd maar zijn denk ik niet aangekomen vandaar nog 1x geprobeerd.
En je moet maar denken geen bericht goed bericht!!

Dikke kus

Ivan en Jeannette

• 15 Oktober 2011 - 14:52

John Van Kouwen :

Hey Ivan en Jaennette, ziet er errug gaaf uit allemaal, blijf jullie volgen, veel plezier!!!!!!