Op weg naar Bankok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu Op weg naar Bankok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu

Op weg naar Bankok

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ivan en Jeannette

01 September 2007 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Hier eindelijk een berichtje vanuit Thailand.
We hebben een goede vlucht gehad. Je kunt beter een vlucht hebben dan 11u dan van 3 uur. En......lekker uitgeslapen in het vliegtuig en het eten was ook niet slecht.

Eenmaal aangekomen te zijn op plaats van bestemming zijn we er achter gekomen dat ook wij belazerd zijn met de taxikosten. Een ritje van het vliegveld kost 300 baht (6euro) en we hebben 600 baht (13euro) betaald. Dat is wel balen maar een goede leer voor de volgende keer.
We hebben dinsdagavond ook onze ervaring met de Tuk Tuk gehad, dat was ook een bijna doodervaring( valt wel mee volgens Ivan hihih)
Woesndag hebben we lekker uitslapen en zijn we lekker op ontdekkingsreis gegaan.
We wilden naar de Kao San Rd (dit is een backpackerstraat)en laat Jeannette dit maar eens uitleggen dan dan weten jullie het wel. Zij zie I want to go to Kao Yao RD en die bestaat niet alleen in de vorm van een klein eilandje hihihih politie alles is er bij aan te pas gekomen.
Ja, ja laat Jeannette het maar regelen.
Maar we hebben het toch gevonden. Daar hebben we een aantal tripjes geregeld waaronder de beruchte fietstrip door Bangkok dat was zeker een hele unieke ervaring.
We zijn overgevaren naar een soortregenwoud en hebben daar heerlijk gefietst en gegeten echt heerlijkkkkkkkkkkkkk.
We zijn tevens terechtgekomen in de Salaam (slobbewijken van Bangkok) Je weet niet wat je daar meemaakt, dat is echt een andere wereld. Maar de mensen zijn daar zo aardig en behulpzaam daar kunnen wij in NL nog wel een puntje aan zuigen.
Vanochtend hebben we ook nog een tripje met een longtailboat gevaren en zijn daarbij naar een snake farm geweest met een klein showtje, was niet zo indrukwekkend.
Morgen gaan we naar de RiverKwai en zaterdag vliegen we naar Phuket.
Vanuit Phuket proberen we een jungletochtje dat moet echt ontzettend leuk zijn.
Dat horen jullie de volgende keer weer.
Ik heb ook al 1 souvenir gekocht jawel een portemonnee gemaakt van de huid van een Rog ( dit is van een vis voor degene die het nog niet wisten)

We vermaken ons hier best hoor............(ik denk dat we er nog maar een weekje aan vast plakken hihhihih)

Erik van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag!!!!!!!!!

Ennnuuuuuuuuuuuuuh hoe is het met jullie allemaal??????

Veel liefs,

Ivan en Jeannette