Amsterdam -Denpasar- Legian - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu Amsterdam -Denpasar- Legian - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu

Amsterdam -Denpasar- Legian

Blijf op de hoogte en volg Ivan en Jeannette

14 Oktober 2012 | Indonesië, Denpasar

na een vlucht van  +/- 14 uur zijn we aangekomen op het vliegveld van Singapore. We mogen even een uurtje het vliegtuig uit hoe lekker is dat....heerlijk even je benen strekken. Vliegtuig is weer bijgetankt en we kunnen weer verder.
Het vliegtuig zit nu wel een stuk minder vol en na het stijgen wordt het spel gepeeld "ren je rot en wie het eerst zit"in het vliegtuig hihihahahha wat een giller als er meer ruimte is.
Na ongeveer 2 uur vliegen zijn we geland op Denpasar vliegveld Bali.
Eerst melden voor een visum bij de visum incheck en hahahah jullie raden het vast al we staan weer in de verkeerde rij....."je moet ook niet domweg de meute nalopen" hihihi
Hup naar  een andere afdeling en daar was het zo gepiept we kunnen onze tassen van de loopband halen.
Dan toch maar even geld pinnen....ja uh hoeveel en wat en hoe hoog is de koers.......tja weer een uitdaging hihihi
Wij vragen aan een Duitser, 1,500,000 Ruppia is €250.- oo nou dan kunnen we wel even voort kijken we later nog wel even verder.
Komen we een Nederlander tegen en stelt ons dezelfde vraag.........We geven hetzelfde antwoord.
Zijn we eenmaal door de douane zijn daar allemaal wisselkantoortjes met borden met daarop de wisselkoers.....
Nou 1,500,000 Rubbia is helemaal geen €250 maar € 122.... Dat is wel een verschilletje wij lachen met dat andere NL stel...
Nou ja we zien het morgen wel hoor, we zullen hier vast wel een eindje mee komen.
Nu op naar het hotel, onze chauffeur staat al te wachten.
Maar wat een drukte zeg van het vliegveld naar ons hotel, het is normaal maar een halfuurtje nou we hebben er dik 1,5uur over gedaan.
Het was de laatste dag van het carnaval wat een drukte.
Zo hèhè poehpoeh eindelijk in ons hotel, mooi huisje in de tuin.
Snel onze tassen gedropt en hup naar het restaurant waar we nog even iets konden eten...dat was me toch lekker mmmmmmmm
En toen uitgeput en lijkbleek ons bedje in en wat hebben we lekker geslapen.