Tamman Negara - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu Tamman Negara - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu

Tamman Negara

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ivan en Jeannette

26 September 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje van de genieters.

We zijn van Perhentian Islands naar Tamman Negara vertrokken met een minibusje, dit duurde in totaal 11uur.
Best een lange dag, maar het was absoluut de moeite waard.
Wat een mooi gebied en eindelijk weer eens heerlijk gegeten.
De volgende dag zijn we de jungle ingetrokken. We hebben de Canope Walk gedaan.
Dat was een enorme klim naar boven, echt afzien maar het resultaat mag er zijn. Wat een mooi uitzicht!!!!
Daarna hebben we over 10 touwbruggen moeten lopen op 40meter hoogte.
Wouw dat was echt gaaf.
In de middag wilde Jeannette graag nog met een bootje over de rivier varen maar het bootje kon je alleen huren met 4 personen.
Dus even lobbyen en je hebt zo 4 personen bij elkaar.
De bedoeling was een tochtje over de rivier en daarna een hele mooie waterval bekijken volgens de mensen daar. Nou dat was idd een hele mooie waterval.......hihihih.
Maar het was wel heel gezellig.

We hebben onderweg leuke mensen leren kennen.
Zet 3 nederlanders, een zweedse en een Ier bij elkaar en de
appelfleps, hagelsleg, oilbowls en uiteraard de bitterballen zijn weer het gepsrek van de dag.
En nog een andere leuke uitspraak hier flif flaffers (oftewel slippers)
Heeft iemand hier ooit wel eens van gehoord, nou wij niet.
Daar en tege kwam wel weer de vla flip van NL op te proppen.
Wat hebben we in Nederland toch leuke en aparte gerechten.

De volgende ochtend moesten we vroeg op om weer verder te reizen.
Het is wel de moeite waard om vroeg op te staan. Wat zie je dan veel mooie vogels o.a. een neushoornvogel en nog een paar mooie maar weet de naam niet.

• 27 September 2008 - 04:59

Thea & Rene:

Hoi Jeannette & Ivan.
    Erg LEUK OM ALLES WEER TE LEZEN WE ZOEKEN GELIJK DAT OP WAAR JULLIE ZIJN WE HEBBEN ER NU AL ZIN IN,HOOP DAT JULLIE VEEL FOTO,S MAKEN.Hier alles oke. NOG Heel Veel Plezier .