Op weg naar Lovina - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu Op weg naar Lovina - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Ivan en Jeannette van Soest & van den Broek - WaarBenJij.nu

Op weg naar Lovina

Blijf op de hoogte en volg Ivan en Jeannette

16 Oktober 2012 | Indonesië, Lovina

Na Heerlijk geslapen te hebben en na een lekker ontbijt konden we op pad.
Rond 10.00u zat onze chauffeur met auto zat al op ons te wachten.
Eerst besproken wat we graag willen doen en etc.... En onze missie het geld....
Dus hup in de auto en naar een BNI bank, nou het ging allemaal lekker snel tot nummer 66 en wij waren 67.
Toen kwamen er allemaal bordjes op het loket te staan in het Balinees, tja wat zou er nou aan de hand zijn. Onze chauffeur vertelde ons dat er een storing is opgetreden.
Maar hoe en wat??
Toen kwam er een Amerikaanse Duitser met een pak geld voor ons zitten en die ging er wel even wat van zeggen, claim hier, claim daar.....we zitten niet in Amerika hoor...
Hij wist ons te vertellen dat vanwege een grote transactie is er een storing opgetreden in het computersysteem en  dat kan wel even duren.
Toen maar naar het reisburo gereden om daar met de creditcard te kunnen betalen....oooo spannend als dat maar gaat lukken.
Ja hoor dat lukte, na een halve dag in de weer te zijn geweest met het geld konden we op pad.
En daar gaan we dan hè hè op weg naar Lovina onderweg een aantal stops gehad o.a. Rijstvelden Pura Gangga,  even geluncht en toen naar de tempel Pura Ulun Danu aan het Bratan meer, Git Git waterval erg indrukwekkend en toen lekker naar het hotel "Anika Lovina hotel"
Ook nog even een duik in het zwembad genomen.
's Avonds weer heerlijk gegeten op het strand bij de buren van Anika mmmmmmm zo lekker gegeten daar.